25 Nisan 2009 Cumartesi

KAPI SÜSÜ


____________________________________________
KAPI SÜSÜ


Şimdide kapı süsüm var sırada.Aynı şekilde bebeğime bir kapı süsü lazımdı ve hepside 60-70 liradan bahsediyorlardı.Bende prensesime bu kapı süsünü kendim yaptım. Altına köpük kullandım.Evde olan dandik bir köpüğü ortasından deldim ve bu deliği büyüterek işe başladım.Bir defasında ise kartonların arasına elyaf koyup dışınıda süngerle sarmıştım.Yani evde ne varsa ondan yapın.Malzemelerinizi kendiniz yaratın.Onun üzerine saten sardım ve yapıştırdım.Sonra tül ,boncuk,ve tanesini 50 kuruşa aldığım bebeklerle ve kurdelerle süsledim.Eminim siz daha güzelini yaparsınız.çünkü ben o an aklıma geliyor ve evde ne varsa önunla o an içinde planlamadan yapıyorum.Üzerinde düşünülüp malzemeler ayarlanırsa eminim daha güzelleri yapılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder